Fitness a odchudzanie

odchudzanie fitnessGdy Twoje treningi mające odchudzać trwają dłuższy czas ale nie ma efektów warto się zastanowić dlaczego.

1. Większe zmęczenie równa się większej ilości spalonego tłuszczu To całkowicie błędne przekonanie, które wprowadza ludzi w błąd. NA spalanie tłuszczu bardziej wpływa to jak długo się ćwiczy a nie to jak intensywnie. Dlatego, jeśli będziemyu na maksa ćwiczyć szybko się zmęczymy i tłuszczu spali się mało. w związku z tym trzeba zacząć badać swoje tętno i trenować dłuższy czas utrzymując tętno, które sprzyja spalaniu tłuszczu. Na początku trzeba sprawdzić jaki jest nasz poziom HR. Wystarczy do tego bardzo prosty wzór, w którym odejmujemy wiek od wartości 220 i otrzymamy maksymalny poziom HR. Do spalania tłuszczu najlepiej utrzymywać go w przedziale 65-75% pełnego HR. Łatwo więc to obliczyć. Będzie to wartość, która pozwoli na spokojną rozmowę, ale zmęczenie będzie już odczuwalne.

2. Nogi wyszczuplić można na stepperze To bardzo złe przekonanie, które często wiąże się z tym, że w ogóle ludzie mylą między sobą step od steppera. Jeśli chodzi o step jest to specjalny stopień, który używa się w czasie zajęć aerobowych. W przypadku takich ćwiczeń raczej nie trzeba się obawiać, że uda czy łydki będą zwiększać czy zmniejszać objętość. Natomiast stepper jest to rozbudowane urządzenie, które ma imitować wchodzenie po schodach. Ćwiczenie na stepperze jest dość męczące, w związku z czym nasze nogi naprawdę mocno pracują. Niezależnie od tego jaką ma się kondycje regularne ćwiczenia na stepperze będą prowadzić do rozbudowania mięśni nóg i ich obwód będzie się zwiększał.

3. 2-3 treningi w tygodniu wystarczą Tutaj nie można nic jednoznacznie powiedzieć. Tak naprawdę WHO nam mówi, że powinniśmy ćwiczyć codziennie, by utrzymać dobrą kondycję. Ale musimy na to patrzeć realnie i nie zawsze będzie to możliwe. Dlatego, jeśli taką mamy możliwość na pewno ćwiczenie 3 razy w tygodniu ale systematycznie w dłuższym okresie czasu będzie dobrze wpływać na nas. Będzie to również lepszy trening niż puste zerwanie się do treningu codziennego przez okres kilku tygodniu. A jeśli w ogóle zależy nam na efektach musimy czekać na nie kilka tygodni.

Powiązane artykuły

Nasz partner

Green Way - Kursy instruktorskie dla każdego!

Jeżeli chciałbyś poszerzyć swoje umiejętności, zyskać nowy ciekawy zawód - wybierz szkołę Green Way!

Wśród szerokiej oferty odnajdziesz kursy takie jak: instruktor fitness, trener personalny, instruktor narciarstwa, instruktor snowboardu, kurs ratownika WOPR oraz inne kursy przygotowujące do popularnych obecnie zawodów.